Evaluarea intreprinderilor
LERO ADVANCED CONSULTING
Pentru evaluarea intreprinderilor, documentele necesare sunt:
- actul constitutiv al societatii;
- prezentarea scurta a societatii (inclusiv istoric);
- bilanturile contabile si balantele aferente pe ultimii 3 ani;
- balanta contabila (analitica) la data evaluarii;
- situatia creditelor, gajurilor si ipotecilor la data de referinta;
- lista mijloacelor fixe la data de referinta;
- investitiile in curs (suma platita, data platii);
- asigurari ale mijloacelor fixe si personalului;
- litigiile la data de referinta in calitate de parat si reclamant;
- situatia clientilor si a furnizorilor - top 10 (client/furnizor-valoare);
- firme concurente;
- sisteme de asigurare a calitatii; personal - numar de salariati pe categorii de varsta si de pregatire (inclusiv litigii cu personalul, daca exista);
- previziuni privind activitatea societatii - bugetul de venituri si cheltuieli pe urmatorii cinci ani (daca exista);
- lista propunerilor de investitii pe urmatorii 5 ani (daca exista).