Intrebari frecvente

SC LERO ADVANCED CONSULTING SRL

Cum putem comanda o evaluare?
O evaluare poate fi comandata prin contactarea colegilor nostri la unul din numerele de telefon aflate la sectiunea retea de unitati.

Ce acte sunt necesare pentru realizarea unei evaluari?
1. Documente care dovedesc dreptul de proprietate asupra imobilului sau bunului evaluat (Contracte vanzare-cumparare, Certificate mostenitor, Contracte donatie, facturi etc.);
2. Documentatia cadastrala pentru proprietati imobiliare;
3. Extras de carte funciara pentru proprietati imobiliare;
4. Certificat de Urbanism - numai pentru terenuri.

Care sunt pasii in realizarea unei evaluari?
1. Documentarea asupra proprietatii imobiliare de catre un evaluator;
2. Identificarea proprietatii imobiliare si efectuarea unei inspectii asupra proprietatii;
3. Centralizarea si analiza datelor si informatiilor;
4. Intocmirea unui raport de evaluare.

De ce aleg LERO si nu alta firma?
- Procesarea rapida a solicitarii de evaluare - contactarea clientului imediat dupa solicitare;
- Inspectia proprietatii in 24 de ore;
- Avem contracte de agreere cu majoritatea institutiilor bancare;
- Echipa de lucru tanara la dispozitia dvs.;
- Detinem o vasta experienta profesionala in domeniu;
- Clientii inregistrati ai firmei noastre beneficiaza de reduceri semnificative la lucrarile ulterioare.

Cat timp ramane valabil un raport de evaluare?
Rapoartele de evaluare sunt valabile atata timp cat nu se modifica semnificativ conditiile de piata (preturile de vanzare-cumparare curente la tipul de proprietate evaluat).

Ce servicii de contabilitate ofera firma LERO ?
Activitatile desfasurate ca servicii in contabilitate sunt: contabilitate primara, depunere declaratii lunare, intocmire balante, bilanturi, certificari de bilant, audit, consultanta in recuperarea creantelor, consultanta fiscala.


Stiri Imopedia: